Garanciális szerviz lehetőségek

Minden esetben arra törekszünk, hogy kizárólag magas minőségű termékek kerüljenek áruházunkba, azonban mint minden elektronikai termék, úgy az elektromos cigaretta esetében is előfordulhat meghibásodás. Minden tőlünk vásárolt elektromos cigarettára és a kiegészítő termékekre garanciát vállalunk.


Akkumulátorokra, készülékekre, hálózati és USB töltőkre 3 hónap jótállást vállalunk. A kazánokra, kiegészítő csak kipróbálási garanciát vállalunk. A Li-Ion akkumulátorok “élettartama” előre meghatározható. Ezt az időtartamot általában 300 feltöltésben szokták meghatározni, azonban ebben az időszakban az akkumulátor teljesítménye fokozatosan csökken. Ez természetes folyamat, nem garanciális probléma.

Fontos: Az alapfolyadékra, aromákra, nosmoke, nicsalt és a zazo e-liquidekre garanciát és visszavásárlást nem tudunk vállalni.

Jó ha tudod...

A tőlünk vásárolt termékeket mindenki saját felelősségére használja. A termékek használata esetén más termékben bekövetkező esetleges hibákért nem vállalunk felelősséget.


Garancia ügyintézés menete ebből áll

  • Vedd fel a velünk a kapcsolatot az oldalra belépve a Fiókom oldal » Támogatás kérése menüpontban és segíteni fogunk vagy kattints a következő linkre: https://e-liquidbolt.cc/garancialis-problema/
  • Fontos, hogy a nem rendeltetésszerű használat közben bekövetkezett meghibásodás garanciavesztéssel jár.
  • Továbbá fontos információ, hogy minden általunk értékesített terméket egyedi jelöléssel látunk el a könnyebb beazonosíthatóság kedvéért.