Szállítással kapcsolatos információk

Minden rendelést a GLS Futárszolgálat kézbesít. Fizetni utánvéttel tudsz a futárnál vagy pedig Paypalon keresztül.

Házhoz szállítás ára: egységesen Magyarországon belül bárhová 1000 Ft rendelésenként, 25 000 Ft vásárlás felett pedig a szállítás ingyenes. A díj magába foglalja a csomagolás árát is. Minden megrendelt csomagot SMS szolgáltatással adunk fel, így a kiszállítás napján akár fel tudod venni a futárral a kapcsolatot.

Rendelés pontos menete

1. Webáruházunkból a rendelés leadása. (Rendelés leadása után kapsz e-mailben egy rendelés összesítőt.)
2. 1-3 munkanap (esetek 80%-ban 1 munkanap) után kapsz egy levelet a GLS futárszolgálattól, hogy mikor szállítják ki a terméket. (A csomagom.eu oldalra küldünk egy hozzáférést, ahol a csomag kiszállítási intervallumát és idejét be tudod állítani, így akár későbbre is kérheted a csomagot kiszállítását.)
3. Rendelés átvétele és fizetése a GLS futárszolgálattól. (A kiszállítás napján pedig SMS értesítést is kapsz, ami tartalmazza a választott kiszállítási intervallumot, illetve a futár telefonszámát is, így ha módosítani / pontosítani szeretnél, akkor van rá lehetőség.)
4. Kiváló termékeink használata.
Fontos: a kiszállítási idő intervallumát a GLS Futárszolgálat szabja meg, ráhatásunk nincs erre. Ezzel kapcsolatban a futárszolgálattal lehet felvenni a kapcsolatot, miután az e-mail vagy sms értesítés megtörtént.

GLS információk

A GLS ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 7.00 – 20.00 között érhető el.
Telefonszám: +36 1 802 0265
Amennyiben egy csomagod után érdeklődnél, így abban az esetben keresd a fenti számon a GLS futárszolgálatot. Mond el a nevedet és a pontos címedet, ennek tudatában tudnak segíteni a csomagod iránt. Minden csomag feladásánál küldünk erről egy e-mailt, ha nem kaptál 4 munkanapon belül, akkor kérlek keress Minket kapcsolati oldalunkon keresztül.